Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 listopada 2014

Kula kusudama wg projektu Krystyny Burczyk + kurs

Witam

Dziś pokaże Wam moją kolejną kulę kusudama. Ostatnio nie mogę się od nich uwolnić. Strasznie mnie to wciągnęło.

Wzór Pani Krystyny Burczyk wprost mnie zauroczył i musiałam spróbować go zrobić.

Oto efekt kilku godzin składania modułów :)

Moduł kuli kusudama wg Krystyny Burczyk

Moduł kuli kusudama wg Krystyny Burczyk
I to była ta łatwiejsza część pracy :)

Moduły nie były bardzo trudne do złożenia. Problem zaczął się przy właściwym złożeniu modeli w kulę. Niby proste i niby wszystko powinno być ok a coś nie grało. Po trzeciej próbie wreszcie mi się udało.

A oto efekt końcowy:

Kula kusudama wg Krystyny Burczyk

Kula kusudama wg Krystyny Burczyk

Kula kusudama wg Krystyny Burczyk

Choć jest masa niedociągnięć, ja jestem zadowolona z efektu. Tak bardzo mi się spodobała że już robię kolejną.

No cóż chyba w tym roku na mojej choince będą wisieć kule z róż zamiast bombek.

Tutaj jeszcze coś dla chętnych, czyli kurs wykonania takiej kuli wg Tadashi Mori. Super filmik, zresztą jak wszystkie jego filmiki instruktażowe.


2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.