Oni mają klucze do mojego mieszkanka ;)

Translate

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 listopada 2014

Przeprosinowa rozdawajka

Witam w ten jakże piękny jesienny dzień

Po powrocie na bloga mam masę zaległości do nadrobienia i jeszcze więcej waszych postów do obejrzenia. Pomału staram się nadrabiać wszystko, ale jedna sprawa nie daje mi spokoju i dręczy mnie po nocach.

Bardzo dawno temu, bo w kwietniu 2013 roku ogłosiłam na blogu urodzinowe Candy
http://wmieszkanku.blogspot.com/2013/04/101-drobiazgow-z-okazji-101-posta-czyli.html

Niestety z wielu przyczyn nie doszło ono do skutku a mnie wcięło na bardzo dłuuuuugi okres czasu. Jest mi z tego powodu bardzo wstyd i chcę Wam to jakoś wynagrodzić.

Chcę też Wam podziękować za wszystkie wyrazy troski jakie dostałam na maila i w komentarzach. Dla takich ludzi naprawdę warto się tu pojawiać i tworzyć. Jesteście wspaniali.

Ok a teraz do rzeczy.

Ogłaszam szybką, przeprosinową rozdawajkę.



Zasady:
1. W zabawie mogą brać osoby aktywnie prowadzące bloga
2. Chęć wzięcia udziału proszę zgłosić w komentarzu pod tym postem
3. Zapisy do końca tygodnia czyli do niedzieli 9 listopada do godz 23:59
4. Upominek dostaną 3 losowo wybrane osoby
5. Ogłoszenie zwycięzców w poniedziałek 10 listopada
6. Zwycięzcy będą mieli 3 dni na przesłanie na mój adres e-mail danych do wysyłki upominków
7. Paczuszki wysyłam tylko na terenie Polski

Hmmm chyba to tyle

To co będzie w paczuszce na razie pozostaje tajemnicą. Możecie się jednak spodziewać czegoś wykonanego przeze mnie, czegoś słodkiego oraz kilku przydasiów :)

Lece przygotowywać dla Was paczuszki. :)

Miłego dnia !

8 komentarzy:

  1. A ja się chętnie zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem mega ciekawa więc się zgłaszam, może będę miała to szczęście :) pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zgłaszam i jestem bardzo ciekawa niespodzianki :) Pozdrawiam ciepło Sajrum

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam i dziękuję za wzięcie udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką nadzieją zgłaszam się i ja po takie cudowności :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też , ja też chcę Twoje cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.